Opdatering af medlemsoplysninger

Som frivillige ledere vil hellere bruge tid på at afholde gode spejdermøder og fede lejrture end bruge tid på at administrere medlems oplysninger.

Derfor er det dit ansvar som forælder til en spejder at sørge for at kontaktoplysninger er opdateret.

Medlemsoplysninger vedligeholdes via KFUM spejdernes centrale medlemssystem: https://medlemsservice.spejdernet.dk

Har du ikke et login eller har du glemt dit kodeordså klikker du på “nulstil kodeord”

Herefter får du tilsendt et link til at nulstille/oprette dit kodeord
Får du en besked om ugyldigt brugernavn/password er det fordi du anvender en anden email adresse end den du er oprettet med i systemet. – Kan du ikke huske hvilken email du er oprettet med kan du sende en email til Michael 123mic@gmail.com

Når du er logget ind kommer du til din profil, du kan altid komme tilbage til denne ved at klikke “Min side”:

Her kan du redigere dine egne oplysninger ved at klikke “Rediger”.

Nederst på profilen kan du se hvilke spejdere du er forældre/pårørende til.
Hvis ikke dit barn er listet her, send en email til Michael 123mic@gmail.com og vi får opdateret relationerne korrekt i medlemssystemet.

Du klikker “Vis” ud for dit barn for at se og redigere oplysninger.

Hvis der indtastes en email på en spejder vil personen også modtage de emails der sendes ud til “medlemmer og pårørende”. Nogle af de større spejdere har egne mobiltelefoner her må i gerne indtaste nummer da vi også bruger kontaktinformationerne i forbindelse med ture.

 

Ved automatisk kortbetaling trækkes kontingentet automatisk såfremt man er tilmeldt.


Powered by http://wordpress.org/ and http://www.hqpremiumthemes.com/